divendres, 9 de novembre de 2012

RESUM DE L'ASSEMBLEA DE L'AMPA PRAT DE LA MANTA CURS 2012-2013


 1.Presentació dels assistents a la reunió

2. Informació sobre les activitats extraescolars: Aquest inici de curs s’han començat noves extraescolars: futbol i bàsquet. A més, es continuen realitzant patinatge, ball i piscina (infantil i primària). Totes les activitats han tingut molt bona acollida, amb 26 nens inscrits a futbol, 20 a bàsquet, 30 a ball i 9 a patinatge. Si algú està interessat encara queden places a patinatge, bàsquet i piscina infantil.
El preu de les activitats ofertes pel Consell Esportiu de l’Hospitalet s’ha mantingut, però ha augmentat discretament la quota d’assegurança degut a la manca de subvenció per part de la Generalitat.
Aquest curs l’AMPA ha contractat un servei de monitoratge, a càrrec de la Carmen (A.J. La girafa) que recull als nens i les nenes de la classe o del pati i té cura d’ells a la ludoteca fins que comenta l’activitat.
El curs passat, aquesta tasca la va dur a terme un membre de l’AMPA  de forma voluntària  i amb els diners estalviats s’ha comprat material esportiu per les activitats.
Degut a que el grup de futbol és molt nombrós i que cal fer tres subgrups, un d’ells no té accés a les porteries, està pendent d’acceptació per part del Consell Escolar el trasllat d’un grup a la tarda del dijous. El canvi de dia serà voluntari per les famílies.

3. Balanç econòmic: S’entrega a les famílies assistents un dossier a on s’expliquen les depeses i els ingressos del curs passat, i es procedeix a explicar-les amb detall. La despesa més important és la relativa al sopar de germanor degut a la necessitat de llogar taules i cadires (anys enrere estava subvencionat per l’Ajuntament).  Els principals ingressos procedeixen de la venda de loteria.

4. Subvencions: A part dels 300 euros anuals que l’Ajuntament destina a cada AMPA, aquest curs i degut a les retallades no està previst rebre cap subvenció més.

5.Canvis a la Junta: Els càrrecs de la Junta de l’AMPA queden lliures i a disposició dels pares i mares que vulguin ocupar-los.
Finalment, la Junta de l’AMPA pel curs 2012-2013 queda constituïda per:
President: Carles Cervera
Vicepresidenta: Laura Martínez
Tresorera: Montse Franch
Secretària: Miren Nekane Buitrago
Representant al Consell Escolar: Elena Puerto
Vocals: Elena Puerto, Montse Monterrubio, Emilio Ruiz, Lidia Martínez, Almudena Fernández, Jose Antonio González.

6. Tallers per famílies: Aquest curs un dels objectius de l’AMPA i l’escola és fomentar la participació de les famílies, creant espais per  compartir experiències i bones estones. Aquesta línea es va començar el curs passat amb la realització de 3 tallers de scrap. Aquest curs es mantindran els Tallers Artístics (durant aquest mes  es realitzarà el primer: taller de patchwork de la mà de la Merche) i es començaran  Tallers Gastronòmics. Es van donar idees d’altres possibles tallers (hort urbà, seguretat a Internet,...).
Convidem a tots els pares i mares a aportar idees, participar als tallers  i a compartir amb la resta de famílies les seves habilitats!!

7. Lliga de futbol sala per pares i mares: Aquest és el segon curs en que l’AMPA de la nostra escola participa a la Lliga de futbol sala d’ AMPAs de l’Hospitalet. Els partits tindran lloc els dijous per la tarda i la inscripció és de 40 euros/curs en concepte d’assegurança. Els dijous que quedi lliure la pista es farà servir per jugar a basquet i passar una bona estona.

8. Marea Groga: L’AMPA continua participant activament a l’Assemblea groga (moviment en lluita a favor de l’escola pública de qualitat), informant a les famílies i promovent la participació. El bloc de l’AMPA és l’eina principal de difusió de la informació.
Continuem distribuint la samarreta groga, començant amb una comanda durant aquest mes.

9. Zones de “no” aparcament al carrer Natzaret: A petició d’algunes famílies que van transmetre a l’AMPA el seu desacord per la col·locació de  “pibots” a la vorera del carrer Natzaret, el president de l’AMPA  s’ha posat en contacte amb la Regidoria de Sta Eul·làlia. Es va demanar que estigués permès l’estacionament de cotxes puntual per la recollida dels nens i les nenes. Donat que la resposta va ser negativa, es presentarà una petició a l’Ajuntament.

10. Precs i preguntes.
 
Es tanca la reunió a les 18h del 7 de novembre de 2012.

Aquest és un resum de la reunió, però si algú vol més informació sobre qualsevol dels punts tractats, que no dubti en demanar-ho a algun membre de la junta. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada