divendres, 20 de març del 2015

SOBREPROTECCIÓ: SOM MARES I PARES HELICÒPTER??

El proper divendres 27 de març podrem gaudir d'un espai de debat a la nostra escola. El tema serà la sobreprotecció als fills i filles, partint d'una reflexió molt interessant que es va publicar al blog https://madredemarte.wordpress.com

I que comença així:

“Cuando G. tenía 18 años nos dijo M., su madre, que no podía quedar con las amigas un fin de semana porque tenía que llevarlo el sábado pronto a un festival de Rock en los Monegros y regresar el domingo por la tarde a recogerlo. Se metió casi 400 kilómetros entre pecho y espalda en menos de 48 horas para que el chaval disfrutara de un fin de semana “alternativo” con sus amigos.

Recuerdo que me sorprendió… no tanto que M. accediera a perder un fin de semana para llevar a su hijo, adulto, a un festival de rock, como que él, con sus 18 años y sus piernas llenas de pelos accediera a que su madre le trasladara hasta allí. Recordaba mis 18 años, cuando los padres eran casi los enemigos, cuando jamás les habría contado nada importante… y me habría dejado matar antes de dejarme que ver con ellos en un sitio tan ajeno al mundo adulto como un Festival de Rock.


Es lo que llaman “madres helicóptero”. […]


El podeu llegir sencer (us ho recomanem!!) seguint l'enllaç  https://madredemarte.wordpress.com/2015/01/09/padres-helicoptero/

A partir d'aquí, la Lidia Dolores, psicòloga i mare de la Noa de segon, ens farà una xerrada i ens ajudarà a compartir experiències i treure algunes conclusions.

Ens trobarem a les 15:15 a l'aula de música. Esteu tots convidats!!

No hi falteu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada