dimecres, 16 de novembre del 2016

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Aquest curs toca renovació del consell escolar i cal famílies amb ganes de participar.
Per si teniu dubtes del que representa, la Laura Sánchez ens envia aquest petit escrit amb el que significa per ella formar part:

"Hola sóc la Laura, la mare del Martí de 2on i l’Ariadna de P4, aquest és el meu segon curs al Consell Escolar i ara que venen eleccions m’agradaria animar-vos a que us presenteu.

Per a mi és una experiència molt interessant, em fa està informada de la presa de decisions de l’escola dels meus fills en primera persona, em fa sentir que participo de la vida l’escola i fa que els meus fills vegin la meva implicació , la qual cosa em sembla molt important per que visquin que l’escola és cosa de tots. En relació al temps d’implicació que requereix, és molt poquet, es fan 1 o 2 Consells al trimestre, així que no us ho penseu més, des d’aquí us animo a formar part!

Laura Sánchez"

Teniu de marge aquesta setmana per apuntar-vos!! Si esteu interessats contacteu amb la Vanesa o la Mercè.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada